منو دسته بندی های محصولات - برای باز کردن منوها کلیدهای Shift + Enter و برای بستن آنها از Esc ؛ برای حرکت بر روی گزینه ها از Tab و Shift + Tab استفاده نمایید

رویه 7 روز بازگشت کالا به چه صورت است؟

اعتماد مشتریان کوفا گالری برای ما بسیار ارزشمند است. پس از انجام مرحله خرید به هر دلیلی ممکن است مشتریان ما با مسائلی رو به رو شوند در چنین شرایطی خدماتی در قالب واحد پشتیبانی در نظر گرفته می شود.

شرایط استفاده و رویه سرویس هفت روزه ضمانت بازگشت

-اشکال و یا ایراد محصولات باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا به کوفا گالری اطلاع داده شود.

-لازم است فاکتور، کارتن و جعبه محصولات تا پایان هفت روز مهلت استفاده، نگهداری شود.

-استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود همراه با فاکتور به کوفا بازگردانده شود.

-برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

-این سرویس اشکالات فنی و ظاهری که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.

-در صورت وجود مغایرت مرسوله هایی که توسط پست، تیپاکس، شرکت های حمل، تحویل می شوند باید حداکثر طی 24 ساعت کاری و سفارش هایی که توسط پیک کوفا ارسال می شوند در هنگام تحویل بازبینی و به واحد پشتیبانی، اطلاع داده شود.

-اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز کاری، باید انصراف خود را به واحد پشتیبانی اعلام کند.

-در این حالت برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس واحد پشتیبانی تنها در صورتی ممکن است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد. پلمپ به این معنا است که تگ، نخ پلمپ محصول و (در صورت وجود)، هلوگرام محصول جدا نشده باشد.

-اگر هنوز سفارش شما ارسال نشده باشد باید هرچه سریع تر به واحد فروش کوفا گالری اطلاع داده شود.

-آسیب دیدگی مرسوله هایی که توسط پست، تیپاکس، شرکت های حمل، تحویل می شوند باید حداکثر طی 24 ساعت کاری و سفارش هایی که توسط پیک کوفا ارسال می شوند در هنگام تحویل بازبینی و به واحد پشتیبانی، اطلاع داده شود.

-با توجه به بسته بندی ایمن همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت های حمل و نقلی معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و کوفا گالری تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای جلب رضایت مشتریان خود موضوع را پیگیری میکند.

-در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند.

- واریز هزینه پست به حساب مشتری در صورتی امکان پذیر است که رسید پستی با مهر شرکت پست همراه کالا ارسال شود. بنابراین اگر ساکن شهری به غیر از تهران هستید، برای بازگرداندن کالا تنها از پست پیشتاز استفاده کنید.

- کارشناسان خدمات پس از فروش کوفا گالری ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می کنند. در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان کوفا، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا به عهده مشتری خواهد بود.

- در صورت تایید ایراد اعلام شده توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، مشتری می تواند کالای خود را با همان مدل یا محصول دیگری تعویض کند.

- پس از پذیرش کالا کارشناسان خدمات پس از فروش به طور میانگین ظرف 48 ساعت کاری، نتیجه تست را به مشتری اعلام می کنند.

ضوابط و مسئولیت های مربوط به فروش پوشاک و کفش

- به دلیل رعایت نکات بهداشتی و شخصی و طبیعت خاص فروش اینگونه کالاها، این گروه شامل مهلت تست 7 روزه نیستند. بنابراین برای استفاده از گارانتی سلامت فیزیکی یا تعویض سایز مشتری می پذیرد در اولین فرصت و حداکثر تا 6 ساعت پس از دریافت کالا، درخواست خود را با ذکر شماره پیگیری سفارش، به خدمات پس از فروش کوفا گالری اطلاع دهد.

- درخواست تعویض سایز تنها در صورتی پذیرفته می شود که کفش یا پوشاک تنها تست شده باشند، در وضعیت اولیه و نو باشند، و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و مارک، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.